RSS

De ce îmi doresc tableta Allview Speed City White?


De ce-mi doresc o tabletă? Păi... ca să-mi facă viaţa mai frumoasă.

De când îmi doresc o tabletă? Deja de mult. Copacii din faţa ferestrei aveau încă frunze, iar eu făceam lista pentru Moşu’. Moş Nicolae a trecut, iar tableta... n-a venit. Apoi, i-am scris şi lui Moş Crăciun. Oi fi avut hornul prea mic? Mi-am dorit-o şi de ziua mea, dar tatăl meu se lasă greu convins.

Ce am făcut pentru a ajunge la o tabletă? În primul rând, am strâns bani. Apoi, am studiat pliantele cu ofertele magazinelor. Şi nu o dată, ci chiar de douăzeci de ori acelaşi pliant.

Şi am ales. Tatăl meu m-a ajutat şi el. Am ales Allview Speed City White. Este albă şi frumoasă. Poţi să instalezi multe aplicaţii, datorită Androidului. Doar m-am mai jucat pe telefonul tatălui meu.

Apoi, am auzit la tati, pe ochiuratiunii.ro, de campania Blogawards.ro care oferă ca premiu tableta pe care mi-o doresc. Am văzut eu pe mail la tati că au mai fost la ei campanii cu premii în tablete, dar nu erau preferatele mele.

Astăzi e altceva. Îmi doresc atât de mult această tabletă, încât am vrut să încerc şi eu. Nu sunt eu mare bloggeriţă, dar în campaniile celor de la Blogawards m-aş mai înscrie. Măcar să mă pricep eu, că premii se tot dau. Dacă vor fi subiecte pentru copii, cu cea mai mare plăcere.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu